lunedì 8 dicembre 2014

ATENTIE CELOR CE DORESC SA SE CASATOREASCA CU UN CETATEAN ITALIAN si nu au acte in regula!!! 

Deci am primit aceasta solecitare de ajutor: "Reggio Emilia . Buona ziua ma numesc Aliona si sunt in Italia deja de doi ani si jumatate deci am venit prima ca sa fie eliberate pasapoartele biometrice .problema e ca am venit cu viza turistica si deja este de mult timp expirata..acum vrem sa ne casatarim cu prietenul meu italian si am foarte mare frica sa ma intorc acasa fiindca stiu ca in majoritatea cazurilor nu pun deport dar din pacate majoritatea nu inseamna toate. Daca este posibil va rog foarte mult sa ma ajutati ca sa aflu cum pot sa fac mai bine . As vrea sa aflu daca este posibil sa ma casatoresc la ambasada republicii Moldova sau poate sunt alte solutii de care eu nu stiu. Ce acte ar trebui sa avem cu noi? Unde putem scrie cerere si cum putem avea o idee clara ?    Va multumesc anticipat cu respect Aliona". 

AM SCRIS LA CONSULATUL R.MOLDOVA in ITALIA SI AM PRIMIT ACEST RASPUNS: "Stimata doamna.
mai jos vă expun niste idei care ar putea fi de folos.
1. să se intereseze soțul la comune unde locuiți, dacă vă puteți căsători la ei fără permesso di soggiorno. dacă da, atunci prin intermediul Ambasadei puteti pregăti actele pentru casatorie - nulla osta.
2. prin ambasada puteți face pașaport biometric (desigur el nu are o valoare, deoarece trebuie să intrați cu el prima data în spațiul UE).
3. în cazul în care cetățenii moldoveni pierd sau li se fură pașaportul moldovenesc, pot cere de la ambasada eliberarea unui titlu de călătorie pentr revenire în RM
4. la ambasada se înregistreaza casatoria numai între 2 cetateni moldoveni, nu cînd unul italian.
5. indiferent unde vă căsătoriți (din info pe care o cunosc), va trebui să reveniți în țară pentru a primi viză de la Ambasada Italiei - ca soție a cetățean italian - și de a intra in Italia cu viză, ulterior primind de la autoritățile italiene, permesso di soggiorno.
6. așa cum spuneați și Dvs, dacă nu aveți ,,foiae de via,, sau probleme cu legea italiană, la ieșire polizia de frontieră nu vă face nimic.
7. dacă însă presupunem că vă pune interdicție, există cale juridică , prin avocat de a anula interdicția. După ce vă veți căsători cu cetățean italian, nu cred că Ambasada Italiei va refuza să vă dea viză și ulterior să v perfectați permesso di soggiorno.
sper să vă fie de folos informația."  Dar eu va mai dau un sfat sa apelati la avocatul nostru aici in Italia: 
Av. Eduard Digore
Via Tommaseo 15/E,
or. Padova
Tel: +(39) 049660275
Mob: +(39) 3208074000, +39 3208074001.
 Email:
info@avvocato.md
eduard@avvocato.md
 ------------------------
 R.Moldova, Chişinău, MD-2012, 
str.Vl.Pвrcălab 63, Skytower et.6, of.D, 
Tel. +373 22  240305,Fax. +373 22  240620,
GSM + 373 6 8888 577, email: eduard@avvocato.md
http://www.avvocato.md  
 -----------------------------
http://assomoldaveroma.blogspot.it

Nessun commento:

Posta un commento